2009-08-26  |  KLOCKAN:  19:07:17 

One in a million

Var det inte nu jag skulle leva det arbetslösa livet och ha ingenting att göra? Känns som jag har fullt upp mest hela tiden, men jag gillar att vara på G. Jag hälsade på systeryster igårkväll, jag har jobbat en del, flängt runt på stan och fyndat schnygga kavajer, besökt Västermalm, reserverat böcker på MiUn-bibloteket till onsdagens kommande "JÖK", och försökt strukturera upp en plan över mina upptentningar (som jag inte orkar tänka på för tillfället). Och så har jag träffat Lisa, vilket var mycket mycket efterlängtat. Tycker inte om att vara ifrån henne för länge, sådetså.


Och nu ska jag peppa för ännu en hets-dag.

7.00-14.00: jobb på aveny
14.00: beställa nya piller på u.m.
14.30: besöka "vuxenutbildningen" och diskutera stenhårt
15.30: ringa studivägledaren på västermalm
16.00: köpa glasögon!!!
16.30: handla vinterstövlar..?
17.00: åka hem och ta en powernap
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback