2009-06-26  |  KLOCKAN:  21:58:47 

Älskade hamn

Idag är det fredag, älskade fredag - och jag ska njuta av denna efterlängtad helg med tonvis sol. Efter dagens arbetspass vandrade jag omkring på staden ett tag, där jag träffade på Anders&Anton som var söta och höll mig sällskap ett tag. Vi tryckte i oss lite mjukglass, och så införskaffades presenter till morgondagens tjugoåring som kommer att få en mycket trevlig överraskning.

Med en BangkokCity-låda i handen begav jag mig lite senare till hamnen där Emilia, Madde & Emma solade på gräset, i sällskap av ett berg av godsaker. Emilia sticker ju till Sardinien på söndag och blir borta i två månader som aupair, good luck to you!








    KOMMENTERA [0]    Good times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback