2009-06-24  |  KLOCKAN:  23:10:13 

Jobb, sol och lite kvällsmys

Idag har solen visat sig från sin bästa sida. Hur har jag njutit av det?

Dag: Jag sörplade i mig alla små solstrålar som tänkas möjligt under mina små fikapauser på terassen, och under lunchen njöt jag med Jennifer i hamnen, hur underbart som helst! Resten av dagen var jag lite smått deprimerad - tänkte Bolagsverket på hur surt det är att kunna se hur fint det är ute när man måste vara inne, när de fixade sina monstruösa glasväggar?

Kväll: Hos Lisa till en början, med lite god mat, och lite senare i en mysig vik på Alnön där vi åt glass och studerade solnedgången. I gott sällskap av en utter, en svan och en massa humlor och en Anton.

    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback