2009-06-23  |  KLOCKAN:  21:00:35 

Godafton världen

Ett litet hopp igen, kanske det fjärde detta år?

Idag har jag spenderat min andra tisdag på Bolagsverket. Jag sitter på PD (post och diarium) som handläggare, och jag känner att alla arbetsuppgifter sakta men säkert börjar sjunka in. Under den dryga vecka jag uppehållit mig på Bolaget har jag:

* börjat dricka 3 koppar kaffe varje dag
* slagit rekord på antal skannade papper
* varit på två möten
* fått beröm av båda mina chefer
* fått ett eget skrivbord med tillhörande dator
* diarefört att duka kommer köpas upp av cervera
* fått lov att åka bil med chefen till jobbet
* ätit en mjukglass i hamnen


    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback