2009-11-18  |  KLOCKAN:  22:08:36 

En helt vanlig dag?

En vanlig onsdag som denna har jag: förberett mig på det värsta, var med om något ännu värre och konstigare, varit skärrad hela dagen, tvivlat på omvärlden, känt mig behövd, känt mig förvirrad, knappt ätit något, lärt mig otroligt mycket på otroligt kort tid, slingrat mig i världens omständigaste kö i nittio minuter för ett nålstick, betalat för en sprite jag inte ville ha, lyssnat på successionsrättsföreläsning i hundraåttio minuter, blivit nostalgisk över kort på mig och mitt gudabarn, haft omvälvande diskussioner med mina morfärldrar. Det tar aldrig slut. Usch vilken konstig dag.

För att göra den normal ska jag försjunka mig i Jens Lapidus Snabba Cash och låtsas som att allt är normalt.

 
Jens Lapidus himself vs. Joel Kinnaman som gestaltar stureplansglidaren & k-kungen JW. Jag diggar han till höger.
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback