2009-10-20  |  KLOCKAN:  21:02:24 

Lång dag lider mot sitt slut

Dagens värsta; en gäst var väldigt trevlig och började prata med mig medan jag dukade av deras bord. Smått distraherad av småpratet råkar jag putta till ett glas som tydligen var fullt med juice, som rinner rakt ned i knät på den stackars mannen. Kvinnan mittemot börjar gapskratta och killen bredvid stämmer in med en massa lustigheter. Och där står jag som ett fån och vet inte vad jag ska ta mig till. Hahahaha.

Dagens bästa; jag lyckades finna min favorittröja i färg nummer 2, efter att frågat personalen om den, men besviket fått veta att de inte skulle få in några mer exemplar. Så jag begav mig till provrummet för att tröstprova lite andra kläder - och vad hänger då där om inte precis exakt det jag söker, och i rätt storlek till och med?! Ibland har man tur.


    KOMMENTERA [0]    Dagens fynd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback