2009-09-27  |  KLOCKAN:  19:35:38 

Sleepy sunday

Imorgon får jag svar på min lungröntgen. Men jag känner mig ganska fit. No need to worry. Det är nästan så jag skulle kunna bege mig ut på en tur med joggingskorna, bara det inte hade varit för att det blir så satigt mörkt..

Mest av allt för tillfället skulle jag vilja slinka iväg på en sista minuten, någonstans där solen fortfarande bränner och man kan njuta av livet för en stund. Vore ju inte helt så fel.



Thailand 2008:


Ögonblicksbild som jag upptäckte först när jag kikade igenom mina foton. Totally love it! Busapor, haha.


Paddelfärd bland surrande cikador, och feta ormar uppringlande i träden rakt ovanför våra huvuden.


"Big toe", Similan Island.


Wouldn't mind going there again.

    KOMMENTERA [0]    Äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback