2010-04-25  |  KLOCKAN:  21:46:18 

Another time, another day



Söndagen lider mot sitt slut. Ännu en vecka har passerat.
Vad hade denna vecka bjudit på?

Jag har jobbat några timmar på Aveny. Bakat en tårta med Emilia & Anna till en nybliven 20-åring vid namn Madeleine, och dessutom firat henne med middag, tårtätande och massa mys. Jag har deklarerat. Bokat in en massa körlektioner - vilket betyder att jag har blivit seriös med körkortstagandet (tack vare min ängel till mormor!). Glassat på stan. Jobbat min första (förhoppningsvis inte enda) dag på Charm. Varit på arbetsintervju på IKEA. Gått en promenad kring Klingstatjärn. Lämnat in min mobil på lagning (sisådär 4 månader efter the big break-down). Druckit lite öl (och en massa gratisdrinkar) med bästaste Lisa och Erika. Flängt runt på Birsta. Och sist - men INTE minst - bokat resan till Gotland med Emma!
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback