2011-04-12  |  KLOCKAN:  00:50:54 

Half Term and half way away from here


Canonbie Road/Harry Potter wannabe.

Sista skoldagen för pojkarna avklarades redan förra veckan - nu är det dags för en veckas lov innan den stora flytten (och semester i Wales för deras del). Det är nu man börjar inse att det bara är dagar kvar på detta ställe. Sista promenaden till Sainsbury's för att köpa mörk choklad? Sista gången jag tar tunnelbanan från Honor Oak Park? Sista gången jag vandrar uppför branta backen och varje gång häpnas över den vackra utsikten (speciellt i eftermiddagssolen - såå fint)? Det är nu jag skulle ha haft min kamera, för att kunna ta foton av alla sista-gången-tillfällen. Men jag bevarar de så fint jag kan i mitt minne.
    KOMMENTERA [0]    London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback