2011-01-13  |  KLOCKAN:  23:09:05 

Exhausteeeed


Födelsedagspresent från mig själv! (Primark ~ 40 kronor).


Hade en fjärde blind date idag. Eller kanske är det den femte.. Tog iaf en kaffe med en söt tysk tjej! Och vände sedan hemåt för att förbereda middag. Panerad fisk med klyftpotatis, lite bättre än deras sedvanliga fish & chips iallafall. Gjorde även en supergod citron/gräddsås som de ratade, stackars pojkar - vet inte vad de går miste om här i livet.. Anyway; torsdag = karate time = sen arbetsdag. Rätt slut nuu. Men imorgon peppas utgång, måste bara se till att gå en liten shoppingrunda först så jag har något att ha på mig (inte mig emot).

    KOMMENTERA [0]    London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback