2011-01-10  |  KLOCKAN:  23:50:50 

Maniac meatballs




En vecka avklarad i Forest Hill. Veckan jag har framför mig ser ut att bli riktigt händelserik! Hoppas bara jag hinner med mig, aalltför många planer. Så typiskt mig, men ska nog gå vägen. Måndagen har skönt nog varit rätt lugn - skrubbat köket (som nu gnistrar) och handlat lite vettig mat. Lyckades på något magiskt vis trolla ihop köttbullar till mig och Alex (som lyckligtvis hjälpte mig), medan jag gjorde fish & chips åt de mindre pojkarna, samtidigt som det anlände cirka tio matkassar som skulle plockas in i kyl/frys. Lite svettigt sådära.. Men Alex älskade köttbullarna och åt cirka tre portioner. Så antar att de fick godkänt! Är helt slut om kvällarna (mkt nytt & ovant med engelskan), men blir nästan bortskämd med godnattpussar nowadays, så kommer att somna finfint!
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback