2011-01-26  |  KLOCKAN:  22:51:16 

Walking the streets



Ytterligare en Londonbankomat hungrade efter mitt bankomatkort - vilket leder till att jag inte kan boka hotellrum för 1£/skaffa biljetter till Robyn nästa vecka. Ogillar! Annars, min housemum har fyllt år, lyckades koka ihop en liten tårta tillsammans med pojkarna (kladdigast i världshistorien), och innan den avnjöts bjöds det på indiskt. För övrigt har jag fått en ny rumskompis - en fin maskin värd cirka 400 000 kronor som tillhör cancerforskaren i huset. Känns tryggt (vet inte om jag eller maskinen ska vara mest orolig). Imorgon blir det nog Westfields återigen, och kanske en sväng till Fulham för coctails. Spännande..

    KOMMENTERA [0]    London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback