2011-05-02  |  KLOCKAN:  00:45:58 

Bye for now Sweden



Efter två härliga veckor med familj och vänner beger jag mig åter till London imorgonbitti, för att strax därpå ta flyget till Nice och Frankrikes södra kust. Har precis fått ned allt i mina väskor, med högst troligt alldeleles för mycket kläder/skor/smycken/osv (vilket är tänkt ska stilla min shoppinglust) - men även presenter i form av älgar i olika former, massor med chokladtryfflar och lösviktste. Om fyra timmar påbörjar avresan. För att om 47 dagar återvända till allt jag kommer sakna - min fina familj, mammas oslagbara matlagning, vår dregglande Tiger, alla fina vänner, tjocka släkten, den svenska matkulturen! - knäckebröd, filmjölk, lingon.. Nu förtjänas lite sömn. Syns på andra sidan Nordsjön!
    KOMMENTERA [0]    Good times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback