2009-08-24  |  KLOCKAN:  18:37:21 

Better than yesterday

Ett besök senare på arbetsförmedlingen, och jag är nog inte mer i närheten av ett jobb än jag var innan. All denna byråkrati, it's killing me. Men Aveny verkar öppna sina armar för mig återigen, helt underbart. Tis-tors + helgen, några timmar blir det ju iallafall. Imorgon ska jag även försöka smälla till med ett besök på Västermalm. Tenta upp åtta betyg till att börja med + JÖKen på MiUn. Det blir lite plugg i höst ändå.. Lika bra att hålla hjärnan i trim. Måste bestämma mig för ett par brills också, eller slå till på två par tror jag till och med. Ett par svarta och ett par retro i guld. Tror det får bli så.

Nu blir det New Moon, teori, övningsköra, desperate housewives, baka och städa i en härlig mix.


Ana Sui's "Dolly Girl - L´Amour"

    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback