2010-12-27  |  KLOCKAN:  00:02:34 

All set


Leker lite med min nya kamera..
 
Den här julhelgen gick då fort. Har haft en supermysig julafton hemma med familjen. Fick helt stört många julklappar, blev bokstavligen talat begravd under dom.. Måste ha varit grymt snäll detta år! Har ätit grymt god julmat; farmors kalvsylta, mammas köttbullar & revbensspjäll - sånt man inte kan klara sig utan. På juldagen fick jag samtal från London, och jag bestämde mig för att åka dit och jobba som au pair. Redan den 2a Januari ger jag mig iväg, känns riktigt bra. Hann även med en massa teknikshopping, ny kamera, dator och mobil slog jag till på. Och kvällen blev prima den med, fest med massa fina människor och så Stadshuset efter det. Hela den här veckan kommer gå sjukt fort - ska hinna med allt praktiskt, packa och viktigast av allt, hinna träffa en massa fina människor innan jag åker!

    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback