2011-02-20  |  KLOCKAN:  15:29:41 

Long time no seen


Hood, Public Aware & feather stuff, Spitalfields Market.


Först när man är utan internet börjar man uppskatta det. Två veckor med enbart mobilt internet och ett fåtal internetcafébesök har varit en pina. Så nu kan jag äntligen dela med mig av min vardag igen! Sen sist har jag gått och tappat rösten, fått besök av finaste sundsvallvännerna, träffat nya roliga människor, firat alla <3-dag, passat alla mina favoritbarn, osv. Nästa vecka är det half term, vilket innebär en del ledigt; mycket efterlängtat. Kan äntligen påbörja mitt jobb med alla inlämningsuppgifter till mina olika universitetsansökan - better late then never..
    KOMMENTERA [0]    London - shopping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback