2011-01-11  |  KLOCKAN:  21:41:39 

Happy surprise!



Det ringer ständigt på dörren här. Är det inte Ocado-mannen (med matkassar), flickan som hämtar skjortorna för strykning, mjölkmannen, "the handy man", städerskan eller någon annan trevlig figur så är det postmannen. Och idag fick även jag ett paket. Helt övertygad om att det var mina linser som anlänt. Insåg rätt snabbt att något var lurt - borde ha känt igen handstilen på adressen.. Min fina familj har omtänksamt nog packat ner nya "muffar" till mina hörlurar (eftersom jag bara hade en kvar), en varm fleece (då jag klagat på att jag fryser), Åres Lakritspraliner och ett fint Grattiskort. Blev så grymt överraskad och så jäkla glad! :)
    KOMMENTERA [1]    London


Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis på 20-årsdagen finaste du! Hoppas du har en kanonfin dag och får tårta eller något annat gott. Paket ser jag redan att du har fått lite av iaf, så sött :)



Kraaam på sötElin! :)

2011-01-12 @ 15:35:29
URL: http://dentummarvipa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback