2011-03-21  |  KLOCKAN:  22:02:37 

Lost property

Här var det meningen att jag skulle lägga upp alla mina fina bilder från min fina helg - MEN - min kamera blev stulen.

Under den otroligt soliga lördagen passade vi på att besöka Oxford - massor med fina gamla byggnader; universitet, kyrkor, parker, trädgårdar (tog massor med fina kort!!). Såg matsalen från Harry Potter filmerna, klättrade upp i tornet på University Church of St Mary the Virgin och fick en tjusig 360 graders vy över hela staden, proppade i oss Ben's Cookies (otroligt goda, men mättande, kakor), osv.

På kvällen; Hoxton -> Red Gallery. Cool klubb, bra musik, massa dans, och tydligen en kameratjuv som förstörde min kväll.

Söndagen spenderades sovandes, med ett misslyckat försök att entra Totally Swedish (butiken med alla svenska läckerheter), lyxfrukost, chocolate con churros, iranskt nyår på en persisk restaurang -> 40 min i kö men grymt käk.


Ska försöka fixa en ny kamera inom det snaraste!
    KOMMENTERA [0]    London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback