2010-01-22  |  KLOCKAN:  19:01:07 

Så mycket att göra, så lite tid



Jag kommer nog aldrig hinna leva mitt liv i takt med hur tiden bara flyger förbi. Min ihärdiga tryckkänsla över vänstra bröstet hänger med mig. Oro. "Inget medicinskt fel" enligt läkarna. Så VAD är det? Jag googlar och finner: "panikångest". Jag börjar tänka efter. Mina irrande tankar om framtiden. Massa viljor. Resor. Plugg. Pusslandet med jobb, hobbies, träning och vänner. Ska inte jag klara av att leva ett normalt liv? Chilla Elin....


Förövrigt har jag sedan föregående år hunnit fylla 19 och tentat av jöken. Har tankar på att göra mitt hår ljusare och byta karriär. Skaffa träningskort och sova minst sju timmar per natt. Planera utomlandsresa, gärna långt bort och länge länge. Börja måla, dreja och 'go creative'. Göra allt det där som gör mig lycklig. Men ikväll chillas det, ingen panikångest här inte. Sitter och myser lite och tänker på min resa till Umeå om en knapp vecka. Ska bli satans roligt att se hur Jennifer har det däruppe, och Angelica också för den delen.
    KOMMENTERA [1]    Vardagligt


Kommentarer
Postat av: Matilda Å

Försök ta dagen som den kommer, jag tror man kan vara lycklig utan att göra ALLT man vill göra. Om man hela tiden är orolig för att man inte lever det ultimata livet, så kommer man nog aldrig att kunna njuta av livet. Lite flummigt, men ändå ;) Ta hand om dig :)

2010-01-24 @ 20:57:00
URL: http://metalda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback