2010-07-18  |  KLOCKAN:  20:37:42 

Lovley, so lovley


Glada flickor på årets upplaga av Gatufesten.

What-a-week. Hunnit med MASSOR.
Måndag: grill'n'chill hos Anderssons, tisdag: lunch med Nada på Barista & middagsmys med Lisa & Linn, onsdag: lunch med Madde i hamnen & Sidsjöhäng&picknickande med Madde, Angelica och Emma, torsdag: promenad kring Sidsjön + middagsmys med Jennifer, fredag: mys med MIG SJÄLV, lördag: bröllopsbestyr med Anna & Mona, söndag: återförening med min kära familj & Bite Line-käk med Angelica, Fredrik & Marcus. (Jag har dåligt minne, så jag måste skrive ner allt roligt så jag kommer ihåg det. JU.)

Nu ser vi framemot en ny spännande vecka!
Full med diverse jobb, bilkörning och förhoppningsvis en solig & helt underbar dag på Tranviken.


    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback