2011-01-12  |  KLOCKAN:  23:07:31 

Getting spoiled over here



Har varit här en dryg vecka, men jag behandlas verkligen som en familjemedlem. Med 0 förväntningar så blev otroligt, otroligt glad för deras omtanke! Speciellt de fina korten, och det söta lilla huset som Alex gjort i keramik. Fick även en läderväska, lite rädd för att den kostade en alltför fin slant.. Efter att ha gått med pojkarna till skolan & bakat kakor i superhjältefart mötte jag upp två söta tjejer för sushi - fick londonpennan + starbucks cupcake, av en människa jag aldrig mött liksom. Och efter middagen överraskas jag än en gång med sång och födelsedagstårta. Pallar inte mer nuuu! Btw fick jag träffa en norsk och snacka lite svenska också, trevligt.

    KOMMENTERA [0]    London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback