2011-03-01  |  KLOCKAN:  02:37:30 

"I only care about my family - you are in my family."


Henry the ultimate karatekid - hard on the outside, soft on the inside.

Ville dela med mig av en massa bra musik från tuben men koden funkar inte, såklart. Min vardag rullar på; blir nerdreglad/snorad av en dödligt söt liten 9-månaders prinsessa som snart kan stå på egna ben, lagar två (tre om jag räknar med mig själv) olika middagsmål varje dag, förbjuder pojkarna att cykla inomhus (?!), spelar fotboll, spelar "in the lake", hoppar studsmatta, njuter av "the london view", får uppskattning av min värdfamilj - värmer. Nu väntar vi på lite sol bara, så blir det perfekt.
    KOMMENTERA [0]    London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback