2009-08-24  |  KLOCKAN:  22:42:55 

Aiming for the sky

Under höstterminen, kan jag tenta av alla dessa kurser?!?!

Matematik B VG → MVG
Matematik C VG → MVG
Matematik D G → MVG
Matematik E G → MVG
Naturkunskap A VG → MVG
Religion A VG → MVG
Svenska A, VG → MVG
Spanska steg 3, VG → MVG

+ (om jag är extra hurtig)
Kemi A VG → MVG
Kemi B VG → MVG
Fysik B VG → MVG


Jag SKA fanimej klara det. Betygen i mattekurserna är ju ett skämt, jag skulle haft minst ett snäpp högre i varje om jag själv fått döma. Synd att inte jag sätter betygen.. Och resten av kurserna är ju ganska så enkla. Kan ju inte vara så svårt?

    KOMMENTERA [2]    Vardagligt


Kommentarer
Postat av: jenniifer

klart att du kan, jag vet dina färdigheter och tror helt och fullt på dig! ger du dig fan på att klara det så kommer det gå som en dans, tro mig :)

2009-08-25 @ 21:55:14
URL: http://www.jenniferelffors.blogspot.com
Postat av: Elin

vad söt du är! nu kändes det genast massor med bättre:D och du kommer att sopa banan med alla ekonomer däruppe i ume, ingen tvekan;)

2009-08-26 @ 19:09:21
URL: http://megamaffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback