2009-08-15  |  KLOCKAN:  13:24:36 

Oh baby i need it

Det var fredag igår, vilket betyder slut på jobbveckan, då tre galna sommarjobbare beskådades avskeda Bolagsverket genom att slänga sig i det iskalla havet från den blåsiga hamnbryggan. Sedan begav jag mig in mot staden, stötte på en massa folk jag inte träffat på evigheter, och tog sedan en kopp te med blivande Lule-bon Fredrik på Coffée House.

Mot kvällen blev jag sugen på lite bus, så jag och Anna myste till det på en parkbänk med brownies och piggelindrinkar. På Svenssons utökade vi sällskapet och begav oss till Stads där galet dansande väntade, i en kaskad av glada människor. Kort sagt hade jag en kanonkväll, bästa på länge. Tack Anni ♥

    KOMMENTERA [0]    Good times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback