2009-08-20  |  KLOCKAN:  21:55:37 

David Gray - Sail Away

Allting går för fort nu. Snälla, kan inte tiden gå att bromsa lite? Tryck på pausknappen någon. Hela sommaren har gått, och jag är fortfarande inte så mycket klokare på framtiden, på vad jag vill. Och inte heller har denna sommar givit mig alla sommarminnen jag suktat efter, för sommaren dök liksom aldrig upp. Men jag är inte den som är den. Ska inte klaga. Nu siktar jag mot hösten, mot att mysa ner mig i stickade koftor, dricka varm choklad, värma mig vid en varm brasa, se när löven byter färg.

Och lyssna på David Gray.

    KOMMENTERA [2]    Örongodis


Kommentarer
Postat av: nyfiken

har du tänkt på att det inte är någon som kommenterar din blogg?

2009-08-21 @ 15:34:40
Postat av: Elin

jovisst, men skriver för min egen skull, bryr mig inte så värst mkt ifall ngn annan läser eller ej. tror nog inte så många känner till min blogg heller:)

2009-08-21 @ 18:23:28
URL: http://megamaffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback