2009-08-18  |  KLOCKAN:  19:52:17 

Another side of the world

En lång och frisk promenad senare.

Jag vill:
..sy klart min guldklänning, plugga lite körkortsteoriteori, städa mitt rum, baka en kaka, måla någonting, ta en sista minuten, fixa mina naglar, ta ett bad, se på desperate housewives, däcka i tv-soffan, sy en jävligt snygg vinterjacka, finna ett jobb, åka till usa, bli motiverad inför lite höstplugg, få långt hår, börja läsa new moon, fixa kort på golds, få en glimt av lite sommarvärme, träffa en massa människor som jag saknar..

Jag vill, jag vill, jag vill!



I sista helgen i september är det här jag befinner mig, in the middle of nowhere. Skönt med miljöombyte.
    KOMMENTERA [0]    Äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback