2009-12-07  |  KLOCKAN:  21:51:13 

Hektiska liv!

Tiden går äckligt fort. Men ändå hinner jag nog med massor, om jag tänker efter. Har julpysslat, nätsan handlat klart alla julklappar (!), jobbat nästan varje dag, sprungit omkring på stan med nära och kära, blivit uppraggad på jobbet (?!), varit till vårdcentralen, ramat in thailandminnen, städat ur garderoben (vilket resulterade i tre maffiga påsar med diverse kläder), klippt mig, färgat håret, sytt en massa..och allt det på en vecka. Det är kanske inte så konstigt att tiden går så nedrans fort när man har tusen saker för sig. Ändå så gillar jag det. Men det vore grymt skönt att få pausa lite, göra ingenting, hinna träffa vänner, få tid för mig själv, måla, sy, osv. Och så ska jag hinna med att besöka mina söta vänner. Synd att de är så utspridda! Jennifer i Umeå, Linn i Åre och Lisa i Vadstena. Inser att det blir lite smått svårt detta år med mitt hektiska schema.. Hej 2010, du blir mitt år!

Nu ska jag äta mamis lussebullar, underbart med jul snart.


    KOMMENTERA [2]    Vardagligt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linn i Åre längtar efter dig!<3

2009-12-08 @ 23:09:01
Postat av: Elin

Ett besök ska genomföras snarast möjligast!<3

2009-12-12 @ 00:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback