2009-07-30  |  KLOCKAN:  23:51:53 

Snart helg

Det blev en deliciös buffé på Chaow Praya River med mina workoholics dagen till ära, och med min nygravida mage begav jag mig till optikern. Mina ögon var i samma syntillstånd som förra året, så det var ju bra. Både jag och mami tog med oss några bågar hem, så vi får väl se. Och så har jag träffat min forne kollega och kära vän Jennifer. Vi promenerade runt i Allstas underbara vidder, bakade mumsiga kubb, blonderade hår och gjorde upp gamla affärer. Och snart försvinner hon iväg till Umeå och blir en glad student. Allsta kommer bli tomt, for sure.



Jag har fått min bok, äntligen.

    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback