2009-10-31  |  KLOCKAN:  16:54:04 

Friday I'm in love

Gårdagskvällen var kortfattat helt magisk. Efter att ha trampat symaskin dagen lång får jag ett akutsamtal från Emma som sökte en ny Moneybrothergroupie att hänga med. Och jag är inte den som bangar. Pengabrodern är ju dessutom en härlig man, och han gjorde mig verkligen inte besviken. Efter en snabbvisit hos Fredrik ställde vi oss längst fram vid scenen och diggade som fan! Hela bandet var helt fantastiskt - gladare och mer engagerade killar får man leta efter. Och efter konserten blev vi på något vis kvar med bandet vid souverniererna, då dörrarna bommats igen och scenen var på väg att riggas ned, så där stod Emma och jag och snackade med Anders Wedin och hans grymma gubbar. Trummisen var det dreggelvarning på, ojoj. Lite kramar fick vi också, så vi gick nöjda därifrån. Och med en redig kartong fulla av signerade skivor, t-shirts och den så omtalade tomatsoppan.. Sedan entrade vi Lyset och träffade en massa trevliga människor, och därefter blev det en otippad avslutning på Kebab City. En klockren kväll helt enkelt! Tur att det finns så många underbara människor. ♥


    KOMMENTERA [2]    Good times


Kommentarer
Postat av: Jenny Nord

Även elin, snacka om att ni var riktiga groupies ;D

2009-10-31 @ 19:30:48
Postat av: Elin

Jag vet!! Det finns tom groupiesfoton! Och det värsta är att jag kunde tre låtar. Det är illa ;)

2009-11-01 @ 02:23:50
URL: http://megamaffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback