2009-10-28  |  KLOCKAN:  13:23:56 

Just another lazy day

När jag inte jobbar så gör jag ingenting. Jag får abstinens efter något att göra, men situationen är så konstig så det slutar med att jag kurar ihop mig till en liten boll på sängen och sover några sköna timmar istället. Kan hända att det behövs också, min kropp har varit helt slut de närmsta dagarna. Spenderade kvällen igår hos familjen Algotsson/Svensson och poserade med en liten Anton i knät. Den lillen är så go och söt att jag snart käkar upp honom! Puss puss puss på honom. Och ikväll väntar JÖKEN, tryggt och stadigt känns det. Men vad ska jag göra till dess? Let's go creative!

 
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback