2009-10-24  |  KLOCKAN:  21:49:31 

Stormen lägger sig

Yes jag lever, och är faktiskt rätt pigg med tanke på att jag klarat av ett högskoleprov och ett dop på åtta timmar. Provet kändes inte alls så stressigt och knöligt som sist, och visst förbättrade jag poängen. Frågan är bara hur de fördelar poängen, i bästa fall blir det väl 1,6. Jag som satsade på 1,7!! Men till våren spräcker jag tvåan. Lite strikt hetsplugg så löser sig livet på bästa sätt.




Och dopet var så sjukt fint. Anton var supermysig och gudstjänsten var jättevacker. Och nu är man nybliven gudmor, så sjukt mysigt! Är hos familjen nu, och har nyss lyckats söva ner lillen. Han somnade och sov så sött :') På något vis känns allt lite extra roligt, att få se honom växa upp, bli stora grabben, säga sina första ord, ta de första stegen.. Jag längtar till den perioden i mitt liv, då man får rå om sina egna små sötnosar.


Nu ska jag skåla med släkten och fira mitt lyckade högskoleprov! SKÅL.
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback