2009-10-04  |  KLOCKAN:  15:48:26 

Sunday, bloody sunday

Hassles melodier har dunkat i mina öron hela dagen idag. Och på radion. He's everywhere. Igår gungade hans frilla i takt med musiken, och såklart till tjejernas förtjusta skrik. En liten catfight bröt plötsligt ut. Alla var eggade, alla ville se Erik. Jag kunde inte en enda text, men jo, det var kul ändå. Och fyfan för regnet, man flöt ju vart man än skulle.

Kvart över två somnade jag, för att knappt tre timmar senare väckas av klockan och bege mig till jobbet. Jag pallade att hålla mig vaken, så ingen skada skedd. Snart blir det långvecka, men först ska jag njuta av en ledig måndag, och framförallt min sovmorgon!! Och lediga kväll. Kanske man skulle slå på stort och baka lite bullar? Det är ju trots allt kanelbullens dag idag.


    KOMMENTERA [0]    Good times


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback