2009-10-29  |  KLOCKAN:  23:54:21 

Underbara underverk

Butiken Change i Birsta City är helt underbar. Prisvärda underkläder i riktigt bra kvalitét, och ända fram till årsskiftet är det 50 % rabatt på HELA sortimentet. Dessutom är personalen så underbar att man blir lite tårögd. Jag var dit för två-tre veckor sedan och la undan en bh till i måndags. Vilket i och för sig var en rejält tilltagen tid att hänga undan en vara. Så kommer jag, såhär några dagar försent, entrar butiken och möts av ett igenkännande leende av expediten, varefter hon genast plockar min efterlängtade bh utan att fråga. Bättre service kan jag inte begära!

    KOMMENTERA [0]    Dagens fynd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback