2009-09-02  |  KLOCKAN:  22:07:25 

Robbie Williams - Angels

Idag fick jag sovmorgon till 10, min första sovmorgon på minst två veckor. Fick iallafall träffa Madeleine på jobbet, vilket var ännu längre sedan. Och efter dagens äventyr på olika institut och bibliotek kom jag hem med fyra nya pluggböcker, varav en är Jonas Gardells Jenny. Hoppas den är läsvärd.

Har för övrigt marinerats med rättskunskap i de tre senaste timmarna, så just nu simmar jag omkring bland juridiska termer och konstitutioner. Tids nog faller väl allt på plats. Hann se många bekanta faces bland de ivriga studenterna, så lite pluggcirklar kanske står på tur. Men, imorgon står väckarklockan på 5.00, så det är väl dags att krypa ned i sängen nu. Ska somna till Robbies ljuva stämma, singing my favorite song. 


    KOMMENTERA [0]    Örongodis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback