2010-04-18  |  KLOCKAN:  21:58:04 

It's a hot passion baby


(gillar att min kamera tar så snygga och rosa bilder som omväxling)

Lördagskvällen blev inte som väntat..
Tyvär blev det inget mys hos hemvändande Jennifer :/ men istället följde jag med min kära vän Lisa på äventyr! Vi lyckades rätt så bra tycker jag. <3 Pallrade mig också upp och jobbade några timmar imorse, och upptäckte någon mer som verkat haft en rolig (och blöt) kväll. En något sliten och tilltufsad mister Räisinen sköljde tacksamt ner sin alvedon med ett glas äppeljuice och besparade sin mage hotellfrukosten. Man kan ju inte lyckas jämt.
    KOMMENTERA [2]    Good times


Kommentarer
Postat av: Jenny Nord

Jag va och såg mr Räisänen på lördagen! förstår att han va lite sliten på söndagen ;D

2010-04-19 @ 11:47:49
Postat av: Elin

Åh det gjorde du! Var han bra/mkt folk? :)

2010-04-19 @ 11:58:40
URL: http://megamaffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback