2010-12-29  |  KLOCKAN:  19:36:38 

I'll be back



Bara dagar kvar tills jag åker till London! Tog beslutet på juldagen och åker dan efter nyår. Fattar det knappt själv. Jag har alltså haft en vecka på mig att packa, fixa en massa pappersjobb, bankbesök, osv. Har fixat en bärbar dator, ny kamera och mobil. Bokat flygbiljetter har jag till och med kommit i håg. Men familjen jag ska till verkar supergullig, så jag ska nog trivas. 15 minuter till centrala London är ju inte helt fel det heller. Ska INTE packa så mycket kläder, Primark finns ju nära till hands om vi säger så.. Förutom att förbereda mig inför resan har jag ändå hunnit med massor, träffat en del av alla jag vill träffa, gått otaliga vändor på stan, sett 3D-bio, ätit på Bite Line, osv. Men tiden går aaaalldeles för fort!

    KOMMENTERA [0]    Äventyr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback