2010-07-26  |  KLOCKAN:  21:31:50 

The beginning is near



Har försökt packa i cirka 4 timmar, e
n väska till Yran, en till Visby. Inte åstadkommit så mycket förutom att slita ut hela min garderob, testa hälften av kläderna, lägga i några random högar, snubbla över alla högar, röra till allt så jag inte vet vilken hög som är vilken. Lyssnat på Johnossi, börjat bleka en jeansskjorta, letat fram mammas stövlar. Orkar inteeee. Pumpar lite Johnossi till. På torsdagmorgon är det jag och Madeleine som tuffar iväg till ett regnigt Östersund, för att tillbringa tre dagar med ett härligt gäng human beeings! Göttans.
    KOMMENTERA [1]    Vardagligt


Kommentarer
Postat av: EMMA

åhhh, jag har inte ens vågat mig på att försöka packa - vet vilken ångestfylld uppgift det kommer bli!!! har idag däremot införskaffat såpbubblor, vinglas i tjockplast, engångskamera samt apoteksprylar:D

2010-07-27 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback