2010-11-25  |  KLOCKAN:  22:37:45 

Deffekt


Friska tår, viftandes i trettiogradig hetta.

Ibland kommer jag att tänka på vilken oerhört frisk och hel människa jag är. Har haft ett oidentifierat tryck över vänster lunga i drygt ett år. En stor broskknöl på vänster, och en ännu större på höger fot. En fin liten senknut på vänster handled. Plus att min ena hälsena numera knarrar så fort jag sträcker den. Är det vanligt kanske? Det låter helt sjukt. Känns som ett gammalt trögt gummiband som är påväg att gå av. Jag ska nog inte gå så mycket mer på ett tag. Rehab-a lite. Men i övrigt är jag frisk som en nötkärna. Så jag glädjer mig åt det!
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback