2010-11-15  |  KLOCKAN:  15:50:58 

Don't you be fooled



Finns det något värre än en katt som dreglar?
Det spelar ingen roll hur söt/kramgo/kelig/oskuldsfull den är, det är helt fruktansvärt vidrigt!! Tiger jamar i panik efter sällskap när han hör mig komma hem. Jag låter honom hoppa upp i min famn. Därifrån tar han sig på nolltid över till mitt skrivbord, kråmar sig mot mig, ska bli klappad. Jag klappar. Han dregglar. På mitt tangentbord. På min omsorgsfullt nedskrivna planering (besatt av "to do"-listor). Nyser ner hela datorskärmen med kattsaliv. Och avslutar det hela lite fint med att slicka på min hand så dregglet bara forsar över mig, innan han känner sig nöjd och springer iväg. Och det är tacken för att man tänkte vara lite snäll och sällskaplig.
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback