2010-10-27  |  KLOCKAN:  22:16:39 

I fall in love when I live with the stars



Titta vad jag fick hem idag!
Så vackert. Kommer drömma om Johnossi inatt. Drömmer seriöst störda drömmar om nätterna. 50% av tiden jag sover befinner jag mig på jobbet. Känns som att mina drömmar försöker säga mig något? Fick dessutom ett erbjudande om en halvårstjänst i dag. Kan inte jag bara få bli arbetslös för ett tag? Tror jag skulle behöva det.. Tänkte ju dessutom att jag skulle somna extra tidigt ikväll, men så har katten huggit en råtta som han släpper lös i vardagsrummet. Blev bara liite speedad av jakten, på lätt den minsta råttan jag någonsin sett. Men ut åkte han, stackars krake.
    KOMMENTERA [2]    Örongodis


Kommentarer
Postat av: Angelica

Fusk för dig. Jag vill också ha. Alla texter vill jag också ha för den delen, finns ju typ inte på nätet :(

2010-10-30 @ 15:20:06
URL: http://dentummarvipa.blogspot.com/
Postat av: Elin

Jag vet, superdåligt! Därför jag var tvungen att införskaffa. Men kan ju alltid skriva av dom åt dig ;)

2010-10-30 @ 16:27:08
URL: http://megamaffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback