2010-09-16  |  KLOCKAN:  21:39:15 

Golden



Sydde ihop denna sak på några dagar (har jag bara tid och ork så går det fort, blir totalt manisk). Använt den en gång - och sedan dess förknippar jag den med saker jag inte så gärna vill minnas. Så därför hänger den fint i min garderob och luftas lite då och då, för kanske skulle jag kunna sälja den..skänka bort den? - men den åker lika fort in igen. Ett evighetens garderobsspöke. Jag borde bli så mycket bättre på att rensa. Men det är totalt omöjligt.
    KOMMENTERA [2]    Kreativt


Kommentarer
Postat av: Sandy

Du är så sjukt duktig Elin! :D

2010-09-16 @ 23:20:18
URL: http://kurrtu.blogspot.com
Postat av: jessica

guud vad fin klänning!! Har letat efter en liknande klänning länge.. jättefin verkligen! :)

2011-10-23 @ 23:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback