2010-09-28  |  KLOCKAN:  22:23:18 

Happy people


Alltså herregud. Min mage! "Elvis i Glada Hudik", fyfan vilka härliga stollar. Kommer lätt följa detta. (Låter kanske inte lika roligt i efterhand.)

Toralf: Varför är du så kär i mig då? Är det för att jag har så vackra ögon?
Tjejen: Ja.
Toralf: Du har också vackra ögon. Vad har du för färg på dina ögon?

Toralf: Gud vad kär jag är i dig. Jag har haft 13 tjejer. Du är den fjortonde. Men nu är det bara dig jag vill vara med. Bara dig.

Höhö.
    KOMMENTERA [2]    Humor


Kommentarer
Postat av: emmamamama

HAHAHHA!!! JAG ÄLSKAR DE!!!! kan vi snälla snälla snälla åka och kolla på elvis?? de kommer typ till härna i maj tror jag att det är:D

2010-09-30 @ 00:00:00
Postat av: Elin

Lätt att vi skaaa!! Jag skulle dö på fläcken av skratt xD

2010-09-30 @ 16:28:22
URL: http://megamaffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback