2011-01-28  |  KLOCKAN:  00:53:06 

Neverending Westfields


Shoes; Schau, knitted; Zara, paisley-over sized dress; Blanca, handmade flower (special prize ONLY for me ofc); a real cute store i can't remember the name of , another awesome dress and wallet from Blanca.

Har varit på Westfields två gånger idag. En timme enkelresa -> 4 fina timmar på tuben. Lyckligtvis har jag en snäll far som försett mig med talböcker, så tiden går relativt fort. Annars är det rätt intressant att betrakta sina medpassagerare (vilket verkar vara ömsesidigt - blev utstirrad av en djävulsliknande gothisk varelse med onaturligt lång - och fet - lugg, vilken knappt lyckades skymma hans osvikligt stirrande blick som varade hela tubresan). Nu väntar lite Ocadoshoppande. Fint fint fint!
    KOMMENTERA [1]    London - shopping


Kommentarer
Postat av: noor

hejj :)

din blogg e skit rolig o läsa :) jag har precis börjat med en men snälla jag vet inte hur den ska vara kan du fixa den åt mig jag vill ha en sån som din du har nu !!!!!!!!!!!!

eller om du kan fixa en åt mig snälla snälla !!

isåfall skicka ett komentar till mig

2011-01-31 @ 17:08:47
URL: http://fotolewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback