2011-01-03  |  KLOCKAN:  23:37:32 

Second day in London


London, Wellington Arch, December.

Det känns som om jag varit här hur länge som helst, som det vore evigheter sedan jag lämnade Sundsvall. Men har inte varit här i ens två dygn. Har iaf blivit lite klokare på området. Bor i "London Hill" (t o m huset har ett namn), och utsikten är som namnet avslöjar helt fantastisk - man kan blicka ut över hela London, amazing. Skolan ligger cirka fem minuter härifrån, och tunnelbanan tio. Ett nyöppnat gym alldeles i närheten fann vi också, så nu ska jag bli fit. (Ska hålla mig långt från all skräpmat som verkar vara så poppis här - hoppas att jag kan få börja laga maten snart..) Nu ska jag slänga mig i sängen och bli människa igen. Nya linser + ton's of info makes me exhausted..
    KOMMENTERA [1]    Vardagligt


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åhååå. Allt låter superbra ju! :))

2011-01-04 @ 19:50:03
URL: http://dentummarvipa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback