2011-01-06  |  KLOCKAN:  14:31:59 

Thursday

Hela dagen igår, under natten och idag har jag varit sjukt irriterad i mitt högra öga. Trodde att jag haft i linserna i för länge. För det kändes precis som jag hade en lins i ögat. Och tro på sjutton, det hade jag ju också.. Inte konstigt att det gjorde så ont! Hade en mardröm inatt; jag var itusågad i tre delar, men ihoplappad på nåt vid. Gjorde riktigt jäkla ont, och när jag väl vaknade trodde jag att jag var döende. Creepy. Säkert den där dumma linsens fel.. Anyway, första riktiga dagen idag. Dagen då jag tänkt utforska omgivningarna. Men då ska det såklart regna. Perfect. Imorgon hoppas jag på sunshine.
    KOMMENTERA [0]    Vardagligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback